Brand in woning Sassenheim

Foto: 112Bollenstreek

Dinsdagavond brak in een woning aan de Prins Clausstraat in Sassenheim brand uit doordat er kortsluiting was ontstaan aan de bedrading van de wasdroger.

Dankzij de rookmelder werden de bewoners van het huis op tijd gewaarschuwd. De man des huizes heeft vervolgens zelf de brand weten te blussen. Hierbij raakte hij wel gewond aan zijn hand tijdens het blussen en moest hij in het ziekenhuis worden behandeld.

De brandweer was snel ter plaatse, maar hoefde enkel een nacontrole uit te voeren om te kijken of het gevaar echt geweken was en het vuur niet opnieuw zou aanwakkeren.

Bekijk de hele fotoserie op 112Bollenstreek.

Reacties

Cookieinstellingen